Oro pagalvių modulio resetavimas – kaip tai veikia

Dega oro pagalvės lemputė?

Oro pagalvės išsiskleidusios?
Diagnostikos įrankis rodo „saugomi gedimų duomenys“?
Pardavėjas sako, kad turite blogą modulį?
Po avarijos užsidegė SRS oro pagalvės lemputė?

Oro pagalvės modulio nustatymas iš naujo ir grąžinimas (kaip naujas, tik geresnis!)

Jūsų originalus modulis yra suremontuotas ir jo nereikės koduoti jūsų automobilio VIN, nes jis yra originalus ir išėjo iš jūsų automobilio.

Ar jūsų atstovybė jums pasakė, kad jums reikia naujo modulio?

Iš naujo nustatome visus gedimų kodus. Kai iš mūsų gausite modulį, jums nereikės jo neštis į atstovybę papildomam programavimui. Visus oro pagalvių valdymo modulius galima nustatyti iš naujo ir perprogramuoti, išskyrus potvynį, gaisrą ar techninės įrangos pažeidimus.

Net ir po nedidelio nelaimingo atsitikimo kodai bus saugomi modulyje.

Oro pagalvių valdymo modulis taip pat žinomas kaip „SDM, jutiklis, kompiuteris, derma ir smegenys“. Galime iš naujo nustatyti oro pagalvės lemputę ir išvalyti kompiuterio modulyje esančius avarijos kodus.

Tai yra jūsų esamo oro pagalvių valdymo modulio nustatymo iš naujo ir grąžinimo paslauga. Turėsite pašalinti savo modulį ir atsiųsti mums, kad iš naujo nustatytų gedimų kodus. Gavę modulį iš mūsų, jums nereikės jo neštis į prekybos atstovybę papildomam programavimui. Visus oro pagalvių valdymo modulius galima nustatyti iš naujo ir perprogramuoti, išskyrus potvynį, gaisrą ar techninės įrangos pažeidimus. Oro pagalvių valdymo modulis taip pat žinomas kaip:

Oro pagalvių modulis
SRS oro pagalvių valdymo modulis
Suvaržymo valdymo modulis (RCM)
Jutimo diagnostikos modulis (SDM)
Oro pagalvių valdymo modulis (ACM)
SRS valdymo modulis (SRSCM)
SRS oro pagalvės valdymo modulį reikia nustatyti iš naujo, jei jūsų automobilis pateko į avariją ir užsidega oro pagalvės lemputė. Tačiau jei jūsų transporto priemonė nepateko į avariją, yra įvairių priežasčių, kodėl jūsų automobilio oro pagalvės lemputė gali įsijungti. Jei transporto priemonė nepateko į avariją, rekomenduojame nuvežti automobilį į kėbulo dirbtuvę, kad ji būtų nuskaityta ir ištrauktų oro pagalvių kodus, kad sužinotumėte, dėl ko užsidega lemputė.

Pradėkite savo užsakymą šiandien!

Toliau pateikiami tolesni veiksmai po užsakymo pateikimo :
1 veiksmas Atsargiai išimkite užrakintą oro pagalvės modulį ir saugos diržus iš savo automobilio. Jei nesate tikri, kaip tai padaryti, pradėkite pokalbį arba atsiųskite mums el. laišką dėl tolesnės pagalbos. Taip pat galite peržiūrėti mūsų techninės pagalbos vaizdo įrašus apie pašalinimo instrukcijas.

2 veiksmas Saugiai supakuokite prekę tinkamoje dėžutėje, kad jūsų įrenginys nebūtų sugadintas transportuojant. Būkite ypač atsargūs pakuodami!

3 veiksmas Naudokite mūsų etiketę ir nuneškite pakuotę į bet kurią Walgreens, Dollar General arba FedEx siuntų parduotuvę . Čia yra daugiau netoliese esančių „FedEx“ išvykimo vietų. Turėkite savo sekimo numerį po ranka, kad galėtumėte jį sekti iki pat mūsų įrenginio.

Neturite spausdintuvo?
Užpildę užsakymą internetu, siuntimo etiketė bus išsiųsta į jūsų el. Paketą galite nunešti į bet kurią „Walgreens“, „Dollar General“ ar „FedEx“ siuntų parduotuvę ir jie galės jums atspausdinti etiketę.

Reikia pakeisti esamą užsakymą?

Jei turite specialų užklausą ar užsakymo atnaujinimą, galime jį apdoroti gavę jūsų dalį. Prie užsakymo nepridėkite jokių pastabų. Kai turėsime jūsų dalį, galite skambinti, rašyti el. paštu arba pasikalbėti su mumis dėl bet kokių užsakymo pakeitimų ar specialių techninių pastabų / instrukcijų.

Kai gausime jūsų dalį (-es), atliksime diagnostikos testus, kad nustatytų problemą. Jei atlikus bandymus nustatoma, kad mes negalime suremontuoti jūsų dalies, nėra apžiūros/įvertinimo mokesčio, mokėsite tik už grąžinimą, jei jums reikės detalės.

Pradėkite savo užsakymą šiandien!